فروش عمده فلش مموری و رم میکرو , پخش عمده بازی و نرم افزار

واردات و پخش عمده فلش مموری و رم میکرو و پخش مستقیم مموری کارت و فلش مموری بصورت عمده ,عمده فروش بازی و نرم افزار

فروش عمده فلش مموری و رم میکرو , پخش عمده بازی و نرم افزار

واردات و پخش عمده فلش مموری و رم میکرو و پخش مستقیم مموری کارت و فلش مموری بصورت عمده ,عمده فروش بازی و نرم افزار

راهنمای خرید فلش مموری و آموزش خرید فلش مموری

قیمت فلش مموری

لیست قیمت فلش مموری

ارزانترین فلش بازار

خرید فلش ارزان قیمت

ارزانترین فلش32گیگ

ارزانترین فلش 16گیگ

ارزانترین فلش64گیگ





راهنمای خرید فلش مموری و آموزش خرید فلش مموری

این روز ها با پیشرفت تکنولوژی اطلاعات و فایل ها به سادگی رد و بدل میشود و شما انتقال آنها دیگر کار سختی پیش رو ندارید. اگر سی سال پیش میخواستید حتی یک مگابایت اطلاعات را مبادله و انتقال دهید، لازم بود تا با دستگاه های بسیار بزرگی این کار را انجام دهید اما امروزه با به وجود آمدن فلش مموری (USB) شما نه صد مگابایت بلکه صد گیگابایت اطلاعات را در جیب خود گذاشته و آن را حمل میکنید. در این مقاله میخواهیم به بررسی دقیق فلش مموری و نکاتی درباره خرید فلش مموری بپردازیم.


فلش مموری چیست؟

فلش مموری به زبان ساده ابزار هایی هستند میتوانید با اتصال پورت usb آنها به کامپیوتر، کنسول بازی و حتی موبایل(با رابط usb ) اطلاعاتی را ارسال و یا دریافت کنید. با ساخته شدن این ابزار به نوعی انقلابی در صنعت کامپیوتر ها رخ داد و حجم گسترده ای از فایل ها روزانه به راحتی جا به جا گردید. بازار خرید فلش مموری همه روزه داغ و یکی از فعال ترین بازار ها در حوزه کامپیوتر است. همین عامل باعث شده تا شرکت های بزرگی وارد رقابت فروش این ابزار بسیار پرکاربرد در حوزه انتقال اطلاعات بشوند.

خرید فلش مموری ارزان با فروشگاه خرید20






تاریخچه ساخت اولین فلش مموری


حدودا اوایل قرن 21 بود که پس از سختی هایی که افراد برای انتقال اطلاعات و فایل ها از جایی به جایی دیگر سپری میکردند، فلش مموری تولید گردید و جایگزین سی دی CD و دی وی دی DVD شد. ابزاری که حتی به اندازه یک انگشت هم نبود ولی میتوانست تا چند گیگابایت را به راحتی و با سرعت بیشتری نسبت به ابزار های قبلی حمل کند.



از مشکلات سی دی و دی‌ وی دی یکبار مصرف بودن آن بود و شما فقط یکبار میتوانستید اطلاعات و فایل مورد نظر خود را در آن ذخیره کنید و بعد از آن امکان تغییر و جایگزینی فایل های دیگر وجود نداشت. اما فلش مموری ها این امکان را که شما بتوانید هر چند بار که میخواهید فایل ها و اطلاعات خود را جایگزین کنید ، به شما میدادند. قیمت فلش مموری در ابتدا فرق زیادی با CD و DVD نداشت و همین علت سبب شد تا از همان ابتدا مردم بسیاری به خرید فلش مموری روی آورند. بیایید کمی دقیق تر به بررسی این ابزار قدرتمند در حوزه انتقال اطلاعات بپردازیم.





اجزای فلش مموری چیست؟

این ابزار عموما مستطیلی با رویه پلاستیکی و گاها فلزی که داخل آن اجزای مهمی وجود دارد. بخش داخلی فلش مموری تشکیل شده از فیش  یو اس بی، چیپ کنترل کننده حافظه،یک کریستال برای ساخت و تولید نوسان در فلش و حافظه فلش مموری که از عموما از گیت های NAND تشکیل شده است. فلش های مموری دارای انواع مختلفی به لحاظ برند و همچنین ظرفیت آن، است. در ادامه شما را با برخی از برند های فلش مموری آشنا میکنیم تا شما دوست عزیزی که قصد خرید فلش مموری ارزان را دارید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید فلش مموری ارزان با فروشگاه خرید20







هنگام خرید فلش مموری باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

شما هنگام خرید فلش مموری لازم است تا به نکاتی دقت کنید تا دچار مشکل نشوید و بتوانید طبق نیاز و البته بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.



ظرفیت فلش مموری در قیمت خرید فلش مموری بسیار اهمیت دارد:

اولین موردی که شما باید به آن دقت کنید ظرفیت یک فلش مموری است. شما باید بر حسب نیاز خود دست به انتخاب فلش با ظرفیت های متفاوت بزنید. اگر قصد شما از خرید این ابزار فقط حمل اطلاعاتی همچون پرونده های به صورت ورد و اکسل، پروژه های کم حجم و برخی عکس و فیلم کوتاه از خود و خانوادتان است، بهتر است از فلش مموری با ظرفیت کم ( چیزی بین 4 تا 16 گیگابایت) استفاده کنید. یک فلش ارزان قیمت میتواند کار شما را راه بیاندازد!

اما اگر شما از آن دسته افراد هستید که اهل بازی های کامپیوتری و فیلم و سریال هستند، باید از فلش مموری هایی با حجم بالا استفاده بکنید. البته فلش مموری های با حجم بالا فقط برای این دسته از افراد نیست و شاید شخصی باشد که به عنوان مثال میخواهد اطلاعات یک ویندوز کامپیوتر را داخل فلش مموری خود جا کند. در این صورت نیز شما باید از حجم های بالای این ابزار استفاده بکنید.



سرعت انتقال اطلاعات فلش مموری سرعت بالا  :

زمان و سرعت برای انسان ها همیشه مهم است. قطعا شما برای شما هم همینطور است هنگامی که میخواهید کاری را انجام دهید و یا به بررسی و یا حتی مقایسه چیزی بپردازید سرعت انجام آن کار و یا سرعت آن چیز نسبت به چیز دیگر برای شما بسیار مهم خواهد بود. هنگام استفاده از فلش مموری هم قطعا همینطور است. اگر شما تجربه کار با فلش مموری های مختلف را داشته باشید قطعا آن فلشی برای شما محبوب تر است که سرعت بیشتری در کپی و انتقال اطلاعات دارد.








امروزه در نوع پورت انتقال فلش مموری وجود دارد. پورت usb2.0 و پورت usb3.0 . پورت usb2.0 قدیمی تر از پورت usb3.0 میباشد. به لحاظ سرعت نیز پورت usb2.0  سرعت کمتری نسبت به پورت usb3.0 دارد که البته همین علت سبب گرانتر بودن یو اس بی های با پورت 3 میباشد. البته این اواخر یو اس بی هایی با پورت 3.1 عرصه و وارد بازار شدند که از بالا ترین سرعت انتقال فایل و اطلاعات برخوردار هستند.

خرید فلش مموری ارزان قیمت از سایت خرید20





قیمت فلش مموری و مقایسه لیست قیمت انواع فلش مموری:

بعد از اینکه هدف خود از خرید فلش مموری را انتخاب کردید، شما باید به بودجه خود که میخواهید برای خرید این ابزار کنار بگذارید نگاه دقیقی داشته باشید. قطعا هرکسی به دنبال خرید بهترین چیزها با کمترین قیمت ها است. شما هم قطعا هنگام خرید این ابزار، به دنبال خرید بهترین فلش مموری ها و در عین حال ارزان ترین فلش مموری هستید. شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که برای خرید یک فلش مموری خوب با حجم مورد نیاز و مناسب شما نباید قیمتی بسیار بالا تر از حد معمول را بپردازید. البته این مورد را هم در نظر بگیرید که نباید به سراغ فلش مموری های با قیمت بیش از پایین که غیر معمول است بروید چرا که ممکن است این فلش مموری ها تقلبی بوده و دوام بالایی نداشته باشد.








 

برند:

 

یکی دیگر از موارد و نکاتی که باید هنگام خرید فلش مموری به آن توجه کنید، برند فلش مموری است. برای خیلی از افراد مهم است فلشی که تهیه میکنند دارای کیفیت مناسب بوده و همچنین ساخت شرکت معتبری باشد. در حوزه ساخت فلش مموری شرکت های بزرگی فعالیت میکنند که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم و سعی میکنیم در کنار معرفی این برند ها قیمت فلش مموری های مختلف را نیز برای شما بازگو کنیم.

برند های مختلف و مناسب برای خرید فلش مموری با قیمت مناسب!









Sandick (سن دیسک):

یکی از برند های معروف تولید کننده انواع فلش مموری با اشکال و پورت های مختلف سن دیسک است. این شرکت از اوایل تولید فلش مموری وارد این رقابت با شرکت های دیگر شد و توانست به یکی از موفق ترین شرکت ها در حوزه فروش مموری تبدیل شود. سن دیسک بروز ترین فلش مموری های حال حاضر دنیا را تولید و عرضه میکند.

این شرکت آمریکایی که در سانفرانسیسکو واقع شده از سال 1988 وارد عرصه تولید قطعات کامپیوتری شد. همچنین سن دیسک در سال حدودا 2010 کار خود را در حوزه ساخت فلش مموری آغاز کرد و در حال حاضر انواع مختلفی از فلش مموری هارا به مردم ارائه میکند.

از ویژگی فلش مموری های سن دیسک میتوان به ضد آب بودن و مقاومت بالا در برابر ضربه اشاره کرد. اگر شما بخواهید این فلش مموری را از سایت خرید20 تهیه کنید، این فلش مموری را با قیمت پایین تر از هر فروشگاه دیگری میتوانید به دست آورید. لازم به ذکر است که این فلش مموری دارای گارانتی نیز میباشد.

قیمت فلش مموری سن دیسک با ظرفیت 32 گیگابایت چیزی حدود 95 هزار تومان، با ظرفیت 64 گیگابایت حدودا 135 هزار تومان ، با ظرفیت 16 گیگابایت قیمتی حدود 75 هزار تومان و 8 گیگابایتی آن در صورت خرید مدل سن دیسک پرو با پورت یو اس بی 3.0 قیمتی حدود 70 هزار تومان را دارا میباشد. این فلش مموری جزو فلش مموری های ارزان به حساب می آید.








Verity(وریتی):

از دیگر شرکت های بزرگی که برترین و ارزانترین فلش مموری هارا تولید میکند میتوان به شرکت وریتی اشاره کرد. این شرکت انواع بسیار گسترده ای از فلش های مموری را تولید کرده و میتوان گفت یکی از کامل ترین شرکت های در حوزه ساخت و فروش فلش مموری همین وریتی است. این شرکت فلش مموری های ارزان قیمت و در عین حال با کیفیتی را وارد بازار میکند.

شرکت وریتی یک شرکت انگلیسی در حومه شهر لندن است. این شرکت از سال 2005 به تولید ابزار و قطعات کامپیوتری پرداخت. همچنین لازم به ذکر است به دلیل شهرت و کیفیت بالای این شرکت، نمایندگی های بسیاری را در سر تا سر جهان تاسیس کرده است. تمرکز این شرکت برروی انواع فلش مموری، پاور بانک های قدرتمند و هندزفری و هدست است.

برای معرفی برخی از فلش مموری های وریتی میتوان به مدل رویه استیل v803  و v712 اشاره کرد. البته مدل های فلش مموری این شرکت به این دو ختم نمیشود و مدل هایی همچنین705،v801  ، v811 و... اشاره کرد.

قیمت فلش مموری های وریتی به عنوان مثال برای مدل v803 با ظرفیت 32 گیگابایت چیزی حدود 98 هزار تومان، با ظرفیت 16 گیگابایت حدودا 82 هزار تومان و با ظرفیت 64 گیگابایت حدود 145 هزار تومان میباشد.

همچنین برای مدل v712  با ظرفیت 32 گیگابایت مبلغی حدود 89 هزار تومان باید بپردازید. لازم به ذکر است شما برای دریافت لیست کامل قیمت و لیست انواع مدل های فلش مموری وریتی میتوانید به سایت فروشگاه خرید20 مراجعه کنید و اقدام به خرید فلش مموری این برند یا برند های دیگر کنید.







X_energy (ایکس انرژی):

از دیگر برند های پرقدرت در حوزه فلش مموری میتوان به فلش های ایکس انرژی اشاره کرد. این شرکت نیز یکی از برترین و در عین حال ارزانترین فلش مموری هارا تولید و عرضه میکند. یکی از مواردی که برند ایکس انرژی را از بقیه جدا میکند طراحی ظاهری خاص و گاهی اوقات عجیب فلش مموری های این برند است.

خرید فلش مموری ایکس انرژی با فروشگاه خرید20

شرکت ایکس انرژی یک شرکت چینی واقع در شهر شنزن است(البته نه از آن شرکت هایی که کیفیت خوبی ندارند). این شرکت که با همکاری چند دوست کار خود را برای ساخت انواع قطعات در سال 2009 آغاز کرد امروز یکی از شرکت های بزرگ صادر کننده قطعات و ابزار های کامپیوتری در چین به شمار میرود. فلش مموری های ایکس انرژی دارای کیفیت مناسبی است و البته در کنار کیفیت بالا طراحی ظاهری این فلش مموری ها بسیار خاص میباشد. فلش هایی با طراحی اشکال غیر مستطیلی، روکش طلایی و ابعاد ریز برخی از روش هاییست که این شرکت برای خاص و متفاوت بودن از آنها استفاده میکند.

این شرکت هم مانند شرکت وریتی و بسیاری از شرکت های دیگر برای چند برابر کردن فروش خود دست به تولید مدل های مختلفی از فلش مموری زده است. برخی از مدل های فلش مموری ایکس انرژی عبارت است از بند دارshiny، آی پی ام(ipm)، اسپین و ایکس925 .

قیمت فلش مموری های ایکس انرژی نیز از حدود 85 هزار تومان شروع میشود که شما برای مشاهده لیست کامل محصولات این شرکت و همچنین بررسی دقیق قیمت های فلش مموری با ظرفیت و طرح مورد نظر خود به سایت فروشگاه20 مراجعه کنید.





برخی از موارد و تذکرات در رابطه با فلش مموری

شما دوست عزیزی که قصد خرید فلش مموری هستید و حتی اگر فلش مموری دارید و با آن کار میکنید لازم هست تا نکاتی را بدانید و آنها را رعایت کنید تا در حین استفاده دچار مشکل نشوید. سعی میکنیم برخی از نکات مهم را نحوه استفاده فلش مموری را نیز برای شما بازگو کنیم.


1: گم شدن و سرقت اطلاعات فلش مموری

یکی از مواردی که هرساله در دنیا بسیار اتفاق می افتد گم شدن فلش مموری توسط افراد است. گاها پیش می آید که شما اطلاعات بسیار مهمی را داخل فلش خود کپی کرده و بعد از گم شدن فلش، آن اطلاعات در  معرض خطر خواهند بود. ممکن است فلش شما به دست افراد نادرستی بیافتد و آن اطلاعات را پخش کند.

همچنین ممکن است افراد برای اینکه به اطلاعات مهم و شخصی شما پی ببرند اقدام به سرقت فلش مموری شما بکنند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد انتقال اطلاعات مهم و شخصی  خود که نمیخواهید هرکسی از آنها باخبر باشد و به آنها دسترسی داشته باشد را دارید، بهتر است هرچه سریع تر بعد از انتقال این اطلاعات آنها را از فلش مموری خود پاک کنید.

یکی از راه هایی که افراد در برابر گم شدن فلش مموری خود انجام میدهند این است که نام فلش خود را شماره تلفن خود قرار میدهند که این هم به نوبه خود روش خوبی میباشد.


2: انتقال ویروس ها

اگر شما قصد خرید فلش مموری را دارید و یا یک فلش مموری دارید و از آن استفاده میکنید،از دیگر خطراتی که حین استفاده و انتقال فایل با فلش مموری ممکن است با آن برخورد کنید، وارد شدن ویروس به فلش مموری و سیستم کامپیوتر شماست.

ویروس ها با وارد شدن به فلش مموری شما هنگامی که آن را از پورت یو اس بی به دستگاه یا کامپیوتری وصل میکند وارد آنها میشوند و باعث از کار افتادن بعضی قسمت ها، پایین آوردن سرعت سیستم و گاها به نابود شدن کامل سیستم منجر میشوند. شما باید هنگام استفاده و وارد کردن فلش مموری به دستگاه های مختلف و سیستم کامپیوتراز ویروس نداشتن آن اطمینان حاصل فرمایید. یکی دیگر از راه های جلوگیری از این خطر نصب آنتی ویروس روی سیستم کامپیوترتان است. البته نه یک آنتی ویروس رایگان که اطمینانی به آن نیست. شما باید یک آنتی ویروس مطمئن و خریداری شده را روی سیستم خود نصب کنید تا هنگام کار با فلش مموری دچار مشکل نشوید.



کلام آخر

همانطور که متوجه شدید فلش مموری ها امروزه به یکی از اصلی ترین ابزار های انتقال فایل و اطلاعات  تبدیل شده اند و شرکت های بزرگی در رقابت فروش این ابزار هستند. خرید فلش مموری ارزان و در عین حال با کیفیت این روز ها دیگر کار سختی نیست.

ما سعی کردیم تا برند هایی که پایین ترین قیمت فلش مموری را در بین رقبا دارند به شما معرفی کنیم. البته این قیمت ها تغییر پذیر هستند و شما برای مشاهده لیست قیمت بروز فلش مموری میبایست وارد سایت فروشگاه خرید20 شده و از قیمت روز انواع فلش مموری را مشاهده کنید.

 

 

 

 

خرید فلش مموری ارزان قیمت !

 

فروشگاه خرید20 در تلاش است تا بهترین فلش مموری ها و ارزان ترین فلش مموری های موجود را به شما عزیزان عرضه کند. شما میتوانید در این فروشگاه با کیفیت ترین و در عین حال با  پایین ترین قیمت فلش مموری را مشاهده خواهید کرد.

لازم به ذکر از فروشگاه خرید20  از با سابقه ترین وارد کننده فلش مموری در ایران میباشد. و شما نازل ترین قیمت فلش مموری را در این فروشگاه مشاهده خواهید کرد. همچنین اگر قصد خرید فلش تبلیغاتی ارزان قیمت را دارید و یا میخواهید فلش مموری هدیه تهیه کنید این فروشگاه یکی از بهترین موارد برای خرید فلش ارزان و خرید فلش هدیه است. امیدوارم این مطالب برای شما عزیزی که قصد خرید یک فلش مموری با کیفیت را دارید، مفید واقع شده باشد.

منابع:

1.    https://rasagift.com/

2.    https://www.poromix.com

3.    ویکی پدیا

4.    https://www.plaza.ir



قیمت فلش تبلیغاتی ارزان  /  قیمت فلش 8گیگ / قیمت فلش مموری ارزان  /  بهترین قیمت رم و فلش   /   لیست قیمت لحظه ای بازار   /   قیمت فلش برای خرید همکاری   /   ارزانترین قیمت فلش در بازار   /   واردکننده فلش مموری   /   پخش عمده فلش و رم   /   قیمت فلش4گیگ   /   فلش ارزان قیمت   /   لیست قیمت فلش مموری   /   قیمت فلش   OTG /   قیمت فلش تیپ سی   /   قیمت فلش TYPE -C

/قیمت فلش سرعت بالا   .    قیمت فلش U   .    قیمت فلش تبلیغاتی   .   قیمت فلش عروسکی   .   قیمت فلش کارت هدیه   .   واردکننده فلش مموری    .   لیست قیمت فلش بازار   .   قیمت لحظه ای فلش بازار   .   لیست قیمت فلش وریتی VERITY    .   قیمت فلش سیلیکون پاور   .   قیمت فلش ایکس انرزی   .   ارزانترین فلش بازار   .  قیمت فلش دیجی کالا    . بهترین قیمت فلش بازار    . خرید فلش ارزان قیمت کف بازار   .   فروش فلش زیر قیمت بازار   .   نمایندگی فروش فلش وریتی   . قیمت فلش ویکو من   VICCOMAN   .    قیمت فلش ایکس انرژی   .  قیمت فلش سن دیسک   .  لیست قیمت فلش   . SANDISK

 

.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.